top of page

WHAT WE DID

Identity

Brand Structure

Design

 

CLIENT

Aktivitetsbyen Gamle Fredrikstad

​

SHARE THIS PROJECT

Facebook  Twitter  Mail

Skjermbilde 2020-12-31 kl. 02.01.22.png

Inspirert til aktivisering

Kort sagt

Etter å ha vokst fra å være Fredrikstad Motell og Camping har det som nå er Aktivitetsbyen tatt store steg. Og utviklingen skal fortsette. 

​

Med det nye navnet indikeres ønsket om å skifte fokus til å være et større opplevelsesmål, med golfrelaterte spill som kjernen. En ny, sterk identitet med klart sterkere resortfølelse ble målet.

​

For å underbygge navnet la vi opp til en variert identitet, med en rekke underliggende småbrand.

Alt for å styrke opplevelsen av aktiviteter.

Vi benyttet en vimpel i kobling mot en A, for å tydeliggjøre både fest og aktivitet.

Fargene rødt og orange er benyttet for maks synlighet.

Skjermbilde 2020-12-31 kl. 01.56.16.png
Studio-Geist-Aktivitetsbyen-Photography-
bottom of page